25 lut 2015

Dziękuję za ponad 10000 wyświetleń!


Noi wybiła ta magiczna liczba!
Chciałabym bardzo, ale to bardzo wszystkim podziękować za 10000 wyświetleń!
Na prawdę nie spodziewałam się, że w ogóle dobijemy do takiej liczby. To wiele dla mnie znaczy i motywuje :) Mam ochotę się teraz popłakać, bo tak na prawdę myślałam sobie, że nie uda mi się ten blog, że się do tego wszystkiego nie nadaje i w ogóle, a tu taka niespodzianka ;* Nie wiem co powiedzieć, stać mnie jedynie na "Dziękuję" :D
Jestem strasznie szczęśliwa, ponieważ to mój pierwszy taki sukces ^^
Chciałabym jeszcze poinformować, że 30 rozdział, który zaplanowałam na piątek, będzie dodany dzień wcześniej czyli w czwartek, ponieważ mam wolne i za bardzo się nudzę w domu, a uwielbiam dla was pisać ;P Wykorzystuje po prostu czas kiedy jestem sama i nikogo z rodziny nie ma xD


Again, thank you for so much views






1 komentarz:

  1. Bardzo się cieszymy, gratulacje, należy ci się za ten cudowny blog <3
    Aha i dziękujemy ze rozdział będzie wcześniej ;*

    OdpowiedzUsuń