16 lut 2015

Liebster Award #1


Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
 Bardzo dziękuję za nominację od -  http://adminkaroza.blogspot.com/ :)



Pytania skierowane do mnie:
  1. Ulubiona książka?
2. Ulubiony serial?
3. Jakiej muzyki lubisz słuchać?
4. Ulubiony aktor/aktorka?
5. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać?
6. Ulubiony kolor?
7. Ulubiona postać z bajki?
8. Kolor włosów?
9. Ulubiony film?
10. Ulubiona piosenka?
11. Ulubione jedzenie?

 
Odpowiedzi:
1.Na ten moment nie mam ulubionej.
2. Pamiętniki Wampirów
3. Pop.
4. Oj trudny wybór, dużo mam ulubionych.
5. Tak jakoś zaczęłam pisać. Chciałam po prostu spróbować swoich sił, zobaczyć jak mi wyjdzie. 
6. Niebieski.
7. Myszka Miki.
8. Blond.
9. Pamiętnik
10. One Direction - Stockholm Syndrome.
11. Pizza i lody


Moje pytania: 
1. Jaką masz markę telefonu?
2. Do jakiego fandomu należysz?
3. Ile chcielibyście mieć dzieci?
4. Od kiedy prowadzisz bloga?
5. Jaki jest twój ulubiony żywioł?
6. Co znaczy dla Ciebie miłość?
7. Jest ktoś, kogo uważasz za swojego idola?
8. Gdzie chciałabyś/chciałbyś mieszkać w przyszłości?
9. Jakiego koloru są twoje oczy?
10. Czy to jest twój jedyny blog?
11. Czy spełniło się jakieś twoje marzenie?


Blogi, które nominuję:

2 komentarze:

  1. Dziekuje za nominacje, ale trudno bylo zajerzec na bloga i zostawic ta informacje w odpowiednim miejscu, a nie pod rozdzialem? Usuwam ta informacje, bo nie chce miec zasmieconych komentarzy pod rozdzialem. Na nominacje oczywiscie odpowiadam. Dziekuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominacje Kochana <3

    OdpowiedzUsuń