19 mar 2015

Ważne!


Chciałabym was bardzo przeprosić, ale jutrzejszy rozdział nie pojawi się, ponieważ mam bardzo ważną sprawę do załatwienia w ten dzień i nie dam rady go napisać. Jutro z rana mojego czasu, jadę na rozmowę do szkoły do której będę chodzić od poniedziałku. Przez dłuższy czas nie miałam żadnej nauki i siedziałam w domu z czego tak zajęłam się blogiem i resztą rzeczy. Nie dlatego, że nie chciałam się uczyć tylko po prostu, wiecie kraj w którym mieszkam ma swoje wymagania. Rozdziały nie będą pojawiać się teraz tak często jak dotychczas ze względu właśnie na szkołę. Nie wiem kiedy pojawi się następny rozdział, dlatego na tą chwilę nie jestem w stanie wam powiedzieć. Oczekujcie go w najbliższym czasie ;3
 
Wiem, że znowu was zawiodłam, ale naprawdę przepraszam ;( Tak nagle dowiedziałam się o tej całej sprawie ze szkołą i to pokrzyżowało mi trochę moje plany ;P
Mam nadzieję, że zrozumiecie i uzbroicie się w cierpliwość :)

Do zobaczenia, buziaki i ściskam ;*
Michelle Styles xx 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz