27 kwi 2015

Liebster Award #3


Jest to już moja trzecia nominacja do Liebster Award!
Bardzo dziękuję Black Rebel Ronnie z http://wheredobrokenheartsgozaynmalikff.blogspot.com/ za nominację ;*

Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz osoby (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Pytania, które otrzymałam:
1. Co lub kto zainspirował/o Cię do pisania?
Po części moja przyjaciółka.
Ale z drugiej strony czytałam i nadal czytam bardzo dużo blogów i tak sobie pomyślałam, że może warto spróbować swoich sił. Po czasie miałam pomysł tworzący się w mojej głowie i postanowiłam coś z tym zrobić ;*

2. Czym inspirujesz się pisząc?
Chyba raczej nie mam inspiracji pisząc rozdziały.
 To co mi przyjdzie do głowy to piszę.
Ale próbuję wpleść tam moje emocje.
 Często po prostu myślę sobie, jak chciałabym, żeby ta historia wyglądała, jaką ja sama chciałabym przeczytać i potem jest już z górki ;P

3. Co jest twoim największym marzeniem?
Polecieć na wycieczkę dookoła świata ;>

4. Wiążesz swoją przyszłość z pisaniem?
 Myślę, że tak :3


5. Kogo podziwiasz i kto jest twoim autorytetem?
 Podziwiam ludzi z chorobą typu rak. Podziwiam ich z tego względu, że choć wiedzą, że za niedługo opuszczą ten świat, walczą do końca i nie poddają się. Spędzają ostatnie chwile z osobami, które najbardziej kochają.
 A moim autorytetem są moi rodzice. Pomimo tego co przeszli, dalej walczą dla swoich dzieci. Po prostu uczą nas, żebyśmy nie robili tych samych błędów co oni. Starają się, żebyśmy mieli jak najlepiej. Ciągle mówią nam, jak trzeba postępować w życiu by przetrwać. Dają nam właśnie takie życiowe lekcje. Cieszę się, że Bóg dał mi takich wspaniałych i mądrych rodziców, którzy mimo tego, że nie mają czasu dla siebie, nie zapominają o swoich dzieciach.
Chciałabym kiedyś móc całą ich wiedzę o życiu, którą mi dali, przekazać potem moim dzieciom :) 


6. Twój idol, idole to?
 Chłopaki z One Direcion

7. Ulubiony zespół?
 No oczywiście, że One Direction :D

8. Co sądzisz o ateistach?
 Zwykli ludzie. Każdy ma prawo do własnych poglądów. Ja np. nie wierzę w kościół ;}

9. Jesteś tolerancyjny/a?
Jestem tolerancyjna jak ktoś jest wobec mnie tolerancyjny :) 

10. Co sądzisz o odejściu Zayn'a Malik'a z One Direction?
Szczerze to na początku smutno mi było na tą wieść.
Ale z drugiej strony musiałam się z tym pogodzić.
Rozumiem jego decyzję i szanuję.
Nie jestem na niego zła z tego powodu, wręcz przeciwnie. 
Chcę dla niego jak najlepiej. 
Chcę, żeby po prostu był szczęśliwy i będę go wspierać.
Nie może robić czegoś, czego już nie chce. 
Trudno mu było, dlatego musiał podjąć taką decyzję.  
Lepiej, że zakończyło się to w taki, a nie inny, gorszy sposób.
Nie mogłabym z tego powodu odejść z fandomu.
Dalej jestem Directioner i nią będę, bo trzeba wspierać teraz resztę chłopców!
Im również jest ciężko tak samo jak nam, ale idą dalej. 
Chcą walczyć by utrzymać ten zespół, dlatego nas potrzebują - Swoich wiernych fanów!
 
Moje pytania:
1. Masz jakiś cel w życiu?
2. Kto lub co wywołuje u Ciebie fale emocji?
3. Jak się czujesz, gdy czytasz komentarze pod rozdziałem?
4. Jakie uczucia chciałabyś wywoływać u czytelników Twojego bloga?
5. Jakie rodzaje opowiadań czytasz?
6. Która ze znanych osób jest dla Ciebie wzorem?
7. Którego z bohaterów (swojego lub czyjegoś opowiadania) porównałabyś do siebie? Jest w ogóle ktoś taki?
8. Masz swoje życiowe motto?
9. Planujesz przyszłość związaną z pisaniem?
10. Jakiej muzyki słuchasz?
11. Czy przez swoje opowiadanie starasz się coś przekazać?


Blogi, które nominuję: 
Pozdrawiam xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz