7 paź 2017

Przełożenie

Witajcie kochani. W poniedziałek 1 Października, wróciłam do kraju z Japonii. Tak wiem, że rozdział 112 miał się pojawić dziś w sobotę, ale musicie mi wybaczyć. Nie dam rady nic dodać.  Dopadło mnie wielkie lenistwo, więc trudno mi się na czymkolwiek skupić.
Nie mam zupełnie pojęcia kiedy dodam kolejny rozdział, ponieważ ten miesiąc będę miała zupełnie zawalony. 
Postaram się napisać coś przez ten weekend, a jak nie to w ciągu nadchodzącego tygodnia lub po prostu za 2 tygodnie.

Mam nadzieję, że rozumiecie. Oczywiście opowiadanie jest nadal kontynowane! 
Kocham mocno i pozdrawiam!
Znalezione obrazy dla zapytania cute sorry gif

1 komentarz:

  1. Rozumiem też tak czasem mam. Najważniejsze że dodasz rozdział i opowiadanie jest kontynuowane. �� Dużo weny! ❤️

    OdpowiedzUsuń